18 Ekim 2017 Çarşamba

ÇEKİLİŞ SONUCU

Merhabalar,
Güzel bir perşembe gününden selamlar herkese, evet çekiliş sonucunu dün açıklamam gerekliydi ama rahatsızlığımdan dolayı çekilişimi belirleyemedim. Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çekilişe katılan arkadaşlarımın listesini aşağıda sıralı yazdım. Random org ile belirledim ve kazanan arkadaşım 11. sıradaki Kitapçı Güzeli  kendisini kutlar ve huzurheryerdedir@gmail.commail adresimden bana iletişim bilgilerini gönderdiğinde kitapları en kısa sürede kendisine ileteceğim. Keyifle okuması dileğiyle huzurlu günler...



KAYIP DENKLEMLER KİTAP ÇEKİLİŞİ İSİM LİSTESİ
1- GÜLCAN BARAN TURAN
2- HERTELDENŞEF
3- SENDEN BENDEN BİZDEN
4- HAYAT  CIVILTISI
5- BEYDANIN KİTAPLIĞI
6- MAVERA
7- ARİF ÖZTÜRK
8- İYİ OLSUN
9- MÜCAHİT DOĞAN
10- MERVE  ÇOĞALTAY
11- KİTAPÇI GÜZELİ
12- ANNESİNİN PRENSESİ

6 yorum:

  1. Tebrik ederim kazanan arkadaşı💐

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorum arkadaşımızı.. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben mi kazanmışım çok sevindim teşekkür ediyorum hemen ulaşıyorum size.

    YanıtlaSil
  4. Hadi ya :( Ben 2 Merve de 1 sırayla kaçırmış :) Kazanan kişiyi tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum kitapci arkadasimizi. :)

    YanıtlaSil
  6. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.:)

    YanıtlaSil