11 Ekim 2017 Çarşamba

5. KİTAP ÇEKİLİŞİM

İki bin yıldır mühürlü kalmış bir kitap tüm sırları çözüyor...
İnanç, Tarih, Bilim ve Aşk Hızla İlerleyen bu Aksiyon-Macera Kitabında Çarpışıyor.

Lise öğretmeni Shaun Strickland yıllardır üzerinde çalıştığı uzay ve zaman arasındaki ilişki üzerine bir konuşma yapması için Cambridge Üniversitesi'den son dakikada bir davet alınca büyük şaşkınlık yaşar. Bu, onun çok istediği fırsat olabilirdi. Ancak eşiyle birlikte uçaklarını yakalamak için North Carolina'da yolculuk yaparlarken arabaları çalıların arasından fırlayan bir şeye çarpar. O andan itibaren akıl almaz bir sır çözülmeye başlar. Tuhaf bir paket tüm bunları çözecek anahtar gibi görünür. Mührü kıran Shaun İbranice, Yunanca ve Aramice dillerinde yazılmış, eski zamanlardan kalma bir deste el yazması bulur. Ama sayfalar arasında başka bir şey daha vardır: mükemmel bir İngilizceyle yazılmış, görünüşe göre bin yıldır hava almayacak bir şekilde mühürlü kalmış ve tarihi değiştirecek bir hikâye anlatan bir kitap. Kısa süre sonra Shaun başkalarının da kitabın peşinde olduğunu keşfeder ve bu kişiler hiçbir şeyin kendilerine engel olmasına izin vermeyeceklerdir.



Katılım Şartlarım

 Blogumu izlemeye almanız ve beni G+ dan çevrelerinize eklemeniz ve paylaşım yapmanız. Bloguma yorum bırakmanız ve mail adresinizi yazmanız. 

Not: Kargo bedeli bana aittir. Yurtdışı gönderim yapamıyorum.


Kazananı 18 Ekim 2017 Perşembe günü blogumda açıklayacağım.

HERKESE SEVGİLER.....

26 yorum:

  1. Merhaba. İlk yorum ve ilk katılım benden gelsin o halde :)
    http://www.kelimelerimvar.com/
    gulcans01@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben Yurtdısındayım ama destekliyorum canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım yurt dışında olduğunu desteğin için teşekkür ederim. Sevgiler benden:))

      Sil
  3. İlgi çekici duruyor, hadi bakalım hemen duyuralım. Bol bol katılım diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  4. Google + da paylaştım. Yeni çekiliş hayırlı olsun. :)

    Mail adresim: sendenbendenbizden5@gmail.com

    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. Çekilişleri seviyorum :))
    takipteyim her türlü:) herkese bol şans diliyorum...

    hacercelik06@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun. O zaman paylaşalım.
    beydaninkitapligi@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bu sefer de talih bana güler belli mi olur:)) Bol şanslar o zaman bana :D Paylaşım yaptım;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.
    ozturkarif58@gmail.com
    G+ da paylaştım :)

    YanıtlaSil
  9. Şartları yerine getirdim. Ben de katılmak istiyorum (:
    iyiolsunblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Ben sizi her yerden takip ediyorum zaten :) G+da paylaşıyorum.

    mcht.dogan.69@gmail.com

    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  11. G+ da paylaşıyorum :)

    merve.cogaltay.20@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bende katılmak istiyorum.
    ucankizim@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Yine bennn :) ben geldim katildim canm herkese bol sanslar. Seninde gönlüne saglk 💕😘

    YanıtlaSil
  14. Uzun süredir katılmıyorum çekilişlere.Şartları yerine getirdim.Tabi ki ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Ahhh... Kaçırmışım neyse bir daha i sefere bu arada takipteyim sizi de beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil